dinsdag 23 september 2014

Een cadeautje voor jullie!

Ik ben al tijden aan het bedenken wat ik toch eens weg zou kunnen geven op mijn blog. Iets waar ik niet tegenaan zit te hikken om te maken omdat ik er geen tijd voor of gewoonweg geen zin in heb. Er zijn drie dingen die ik op het moment op creatief vlak doe en dat is naaien, haken en sieraden maken. 


De kettingen zijn hier al een aantal keren als cadeautje voor anderen voorbij gekomen. En nu is het jullie beurt! Ik maakte dit setje al een tijdje geleden, ik blijf de eenvoud heel mooi vinden. Maar ja, je kan niet alle kettingen en oorbellen zelf in gebruik nemen. Ik heb er tenslotte al twee regelmatig om mijn nek hangen..


Ik maak de kettingen ook voor in de webshop en ik krijg er ook veel leuke reacties op. De bovenste twee kun je hier vinden. Het setje wat ik wil verloten bestaat uit zilverkleurige oorbellen en ketting met hanger met een kiezelprint! De oorbelletjes zijn 12 mm en de stoppers zijn plastic dopjes. De ketting is 80 cm lang en de hanger is 3 x 4 centimeter. Heb je voorkeur voor een andere lengte? Dat kan altijd.


Voorwaarden
- Je volgt mijn blog via Google (zodat ik het kan zien)
- Laat onder dit bericht een reactie achter
- Op vrijdag 26 september om 22.00 sluit de give away



10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk setje. Ik doe graag mee. Groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaaaaaa, ik doe mee. Wat ontzettend leuk. Ik durf het niet eens aan mijn meiden te laten zien, want dan ben ik bang dat (mocht ik ze winnen) ik ze niet eens zelf zal dragen. Hihi.
    Super leuk.
    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, lees net dat Hennie een linkje plaatst op haar blog. Kleine moeite, heb ik net ook gedaan. <3

      Verwijderen
  3. Ik doe mee! Ik plaats even een linkje op mijn blog! Ze zijn prachtig hoor. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ik doe ook mee! Ik kom hier terecht via het linkje op Pétra haar blog! Dus ben ik meteen volger geworden en als ik win... schenk ik het prachtige
    setje aan haar! Joehoe Pétra!!! Een kansje extra want... ik heb nl. geen gaatjes in mijn oren! :( Tja en dan kan je weinig doen met oorstekertjes hé!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Van harte welkom, Pétra boft maar met jou!

      Verwijderen
    2. Ja, Anne-Co, dat doe ik inderdaad. Ik heb hier in blogland echt hele lieve mensen leren kennen. En Kris (OnlieMie) en jij zijn daar twee van.

      Verwijderen
  5. Dat is een prachtig setje! Supermooi gemaakt... Natuurlijk doe ik ook mee met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen